Proč mi nejdou data?

Pokoušíte se připojit k internetu na mobilu, ale nedaří se vám načíst v prohlížeči žádná webová stránka? Máme pro vás několik tipů, jak zjistit, kde je problém.

1. Zkuste svůj mobilní telefon restartovat

Může se jednat o chvilkovou chybu, kterou by měl restart telefonu odstranit.

2. Zkontrolujte připojení k síti

V horní části displeje telefonu naleznete informaci o kvalitě připojení k síti 📶. Počet plných čar určuje kvalitu připojení k síti. Vedle kvality signálu by také měla svítit ikona, která označuje typ připojení k mobilnímu internetu. Nejčastěji zde naleznete písmena E, 3G, H, H+, 4G, L nebo LTE a dvě protisměrné šipky. Pokud na svém displeji nic takového nevidíte, pak nemáte zapnutý internet v mobilu a pokračujte k dalšímu bodu.

3. Zkontrolujte, že máte zapnutá data v telefonu

Je možné, že máte ve svém telefonu zakázáno mobilní připojení. Zapněte ho a zkontrolujte, zdali máte nastavený preferovaný typ sítě automaticky na všechny sítě a nikoli pouze na GSM síť (volání a SMS).

4. Nevyčerpali jste svůj datový balíček?

Pokud jste vyčerpali svůj datový balíček, může být internet v mobilu zablokován. O takové situaci bychom vás informovali pomocí SMS. Aktuální výši zbývajících dat zjistíte ve své Samoobsluze. 

Pokud je váš balíček vyčerpaný, můžete si data ihned dokoupit. Jak na to? Je to jednoduché, pošlete SMS 4343 ve tvaru DOKUP100, DOKUP300, DOKUP600. Cenu dokupů naleznete v aktuálním ceníku.

5. Může se jednat o výpadek datové sítě

O plánovaných nebo náhlých výpadcích sítě se snažíme co nejrychleji informovat na našem Facebooku a také v Samoobsluze. Pokud se jedná o tuto situaci, velmi se omlouváme a na nápravě pracujeme.

6. Zkuste SIM kartu vložit do jiného telefonu

V případě, že SIM karty v jiném mobilním telefonu funguje, jedná se pravděpodobně o chybu ve vašem zařízení. V takovém případě se prosím obraťte na prodejce telefonu.

7. Kontaktujte nás

Pokud vám ani po všech pokusech internet v mobilu nefunguje, obraťte se prosím na naše Zákaznícké centrum 8:00 - 16:00 (Po-Pá) na 840 999 888 nebo piště na info@relaxmobil.cz.